flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

Порядок відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації в суді

 

                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                               наказом керівника апарату

                                                                         Решетилівського районного суду

                                                   Полтавської  області

                                                               від 21.07.2014 року № 17а-ОД

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або

друк документів, які надаються запитувачам інформації

 

1.        Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Решетилівським  районним судом Полтавської області.

2.        При отримані для виконання запиту на публічну інформацію посадова особа, відповідальна за надання інформації, аналізує публічну інформацію, яку необхідно надати запитувачу та якщо виконання запиту передбачає надання копій відповідних документів, проводить підрахунок аркушів документів, які необхідно копіювати або друкувати.

3.        У випадку, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, посадова особа упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє відділ  планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Полтавській області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

4.         Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та передає його відповідальній особі за надання інформації на запит.

5.        Посадова особа, яка готує інформацію на запит, надсилає рахунок на відшкодування витрат запитувачу інформації в строк, установлений законом для надання відповіді на запит на інформацію.

6.        Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

7.        Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друкдокументів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

8.        Після надходження коштів на рахунок територіального управління від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє відповідальну особу суду про надходження коштів,  із зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління.

9.        Після підтвердження повної вартості фактичних витрат, відповідь  на запит на інформацію надається протягом трьох робочих днів.

10.     Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

11.     Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.       

 12.    Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок територіального управління, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє відповідальну особу за надання інформації на запит.

Послуга, що надається

Норми витрат

 за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Додаток 1


Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Додаток 2

 Надавач послуг: Решетилівський районний суд Полтавської  області  

Територіальне управління ДСА України в Полтавській області         

Реєстраційний рахунок:     35212002015950 в ГУ ДКС України в Полтавській області      

МФО банку:                         831019       

Код ЄДРПОУ:                      26304855      

Платник:                _______________________________________________________

                                  _____________________________________________________

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Голова суду  ________________                        Головний бухгалтер  ________________

                 (підпис)                                                                                                    (підпис)